Курс обмена валют |
Адміністративні (державні) послуги є важливим елементом взаємодії між державою, з одного боку, та населенням й представниками бізнесу, з другого. До сфери таких послуг належать реєстраційні послуги, видача різноманітних довідок і дозволів, отримання паспортів, працевлаштування, соціальні та пенсійні послуги тощо.
Для реалізації зазначеної стратегічної цілі було обрано декілька напрямів: «електронне урядування», організація надання послуг на базі центрів надання адміністративних послуг (далі ЦНАП) і забезпечення доступу до таких послуг через відділення Укрпошти.
Нині в Україні створено близько 700 ЦНАПів, які мають забезпечити обслуговування населення на всій території України.
Нині доступ до адміністративних послуг забезпечують усі відділення поштового зв’язку, а це понад 11 тис. точок доступу.
Якими адміністративними послугами можна скористатися у відділеннях Укрпошти?
Сьогодні в будь-якому відділенні Укрпошти можна отримати понад 50 адміністративних послуг.
Що потрібно для того, щоб отримати адміністративну послугу через Укрпошту?
Щоб отримати адміністративну послугу, необхідно відвідати найближче відділення Укрпошти, де кожен бажаючий може ознайомитися зі всією необхідною інформацією про послугу, яка його цікавить, та направити на адресу суб’єкта надання адміністративної послуги оформлений, за допомогою працівника Укрпошти, необхідний пакет документів, а потім також через Укрпошту отримати результат...
Які результати цієї роботи на сьогодні?
За час реалізації проекту всі показники демонструють високу затребуваність і зацікавленість населення в отриманні адміністративних послуг через пошту. Населення довіряє національному оператору поштового зв’язку та визнає його як альтернативний канал доступу до таких послуг. Підтвердженням цього факту є понад 1,5 мільйона звернень громадян протягом 2013–2016 років.
Що отримує Укрпошта від співробітництва із суб’єктами надання адміністративних послуг?
Така співпраця вигідна усім: і Укрпошті, і державним органам влади, і громадянам країни.
Для Укрпошти – це отримання доходів від пересилання поштових відправлень та збільшення клієнтопотоку у відділеннях поштового зв’язку.
Для державних органів влади – це зменшення навантаження на адміністративний апарат державних органів та оптимізація витрат із Державного бюджету на створення мережі доступу до адміністративних послуг.
Для громадян – це доступність адмінпослуг, комплексне отримання послуг в одному місці, економія часу й транспортних витрат, відсутність контакту з чиновниками та можливість отримання результату з доставкою додому.