Главная


гороскоп

Новини дня
Запорожский областной совет
Запорожская областная государственная администрация
Каменско-Днепровский районный совет
Каменско-Днепровская районная государственная администрация
Государственная налоговая администрация в Запорожской оласти


Дорогою до непізнанного

1.jpg

Гра не є пустою забавою, це зміст життя,
творча діяльність потрібна для розвитку.
У грі людина живе, і сліди цього життя
глибше залишаються в ній, ніж
слід дійсного життя.
К.Ушинський.

Саме такі слова стали епіграфом до тижня математики та фізики, який відбувся в КЗ «Кам’янсько-Дніпровська ЗОШ І-ІІІ ступенів №3» Кам’янсько-Дніпровської міської ради з 11 до 20 лютого.
Протягом тижня в школі проводилися позакласні заходи з математики та фізики, а саме математичні вікторини, брейн-ринги, фізико-математичний квест, гра «Піфагор», фізичні досліди. Діти самостійно складали ребуси, випускали тематичні газети, малювали малюнки за допомогою цифр, складали казки та оповідання.
Були проведені такі заходи:
– 5-А, 5-Б класи – «Змагання кмітливих математиків»;
– 6-А, 6-Б класи – «Математична карусель»;
– 7-А, 7-Б класи – «За лаштунками шкільної математики»;
– 8-А, 8-Б класи – вікторина «Цікавинки математики», фізичний калейдоскоп «Ми – дослідники»;
– 9-11 класи – фізико-математичний квест.
Учні розглянули різні фізичні явища, ознайомилися з цікавими дослідами та з новими фактами з біографії вчених, які вивчали ці явища, відповідали на нестандартні запитання з математики та фізики, розв’язували логічні задачі та задачі на кмітливість, змагалися в швидкості рахувати, проводили та пояснювали досліди, працювали з фізичними приладами.
Позакласні заходи і нестандартні уроки були направлені на розвиток інтелектуальних здібностей учнів, сприяння реалізації набутих знань, умінь та навичок, розширення світогляду, пропагування фізико - математичної освіти, і заохочування учнів до успішного навчання, виховання у учнів сміливості суджень, уміння висловлювати власну думку, розвитку вміння співпрацювати у команді.
Тиждень швидко промайнув, але маємо надію, що нові знання, отримані учнями в нестандартній формі зацікавили дітей, не залишили їх байдужими і надихнули до подальшого розкриття нових невідомих сторінок математики та фізики.

Вчителі математики та фізики